Vart är resfebern??!!!

Ja vart sjutton håller den hus?!!! Jag brukar ju ha sån jäkla resfeber ett bra tag innan, men nu har jag nog inte ens fattat att vi ska åka!! I morgon är barnen lediga och jag måste tvätta lite så vi kan börja att packa väskan så man slipper stressa med det på torsdag för då ska jag åka och lämna hunden hos hans ägare som ska ha honom under veckan som vi är i väg!! Sen när vi kommer hem är det massor med roliga saker som händer! På fredagen är det sommarfest för Johan och på lördagen ska jag och en tjejkompis ut och äta och festa till det!! Känns som jag behöver det;) lär väl somna efter ett glas vin vid 21;) i dag fick jag provsvaren på mitt TSH och det låg på 3,7. Känns helt ok men kommer vilja pressa ner det lite till. Kanske räcker med att äta 75 mikrogram tillslut! Blir ny provtagning i augusti om jag inte mår sämre innan men det tänker jag inte göra;) min förkylning har satt sig i mina bihålor så min huvudvärk och tryck i bihålorna har inte varit att leka med så nu har jag fått kortisonnässpray utskrivet. Det är bra nu till resan! Nehe nu blir det en tidig säng och förhoppningsvis lite sovmorgon!!:)) må väl mina vänner!!//Elin


Kommentarer
Postat av: sara

Ett hett tips, om du har ont i bihålorna ät Sinova, hjälper mig varje gång! Finns på apoteteket! Har så kul på er resa!

2012-05-16 @ 06:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0