Sovmorgon, Madicken och täcke i soffan!

Alice vaknade första gången vid 5.20, drack lite välling och somnade om igen och sov till 7.20. Då kom en liten Ida ocj väckte mig så nu känner man sig ordentligt utvilad minsann!:) Jag håller på att tvätta för fullt så vi har rena kläder att packa ner i resväskan. För det kanske vore bra att börja packa då smått nu?!;) Jag måste in till stan sen när Johan kommer hem för måste fixa en solhatt till Alice och till Apoteket och hämta ut mitt levaxin och nässpray för i går när jag kom till Apoteket hade jag så klart glömt mitt leg!!! sen ska jag fixa fästingmedel till hunden och ny mat till honom så Heléne har under veckan hon ska ha honom! Sen tror jag det mesta är fixat faktiskt!!:) i kväll blir det lite skumpa och TV-häng och ladda inför morgondagen. Kanske ska skriva en lista på vad som måste med?!;) Nehe nu ska här slappas en stund till med mina 3 pärlor. Vi ligger här nerbäddade i soffan och tittar på Madicken!! Underbar dag!!!//Elin

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3205830/images/2012/pic_202779222.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3205830/images/2012/pic_202779222.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0