Jag har ett mål!!

1 aug ska jag ha gått ner 7 kg! Nu är det LCHF igen som gäller. Jag tror att går jag ner kommer min värk i kroppen bli ännu bättre och jag kommer må bättre så nu är det slut på allt slarv med
Frukost och allt småätande. Nu är ett ypperligt tillfälle när Johan faktiskt ska vara ledig i 6 veckor och jag ska jobba och kan inte gå hemma och småäta hela dagarna. Så nu kör jag järnet. För mitt välmåendes skull!!

Guuud så varmt och skönt det är ute i dag. Barnen är på förskolan och Alice sover så jag sitter här i bikini i en solstol och hunden springer runt och jagar flugor och andra flygfän på gräsmattan! Nästa vecka börjar mitt vik! Ska bli skönt att få komma i väg och jobba lite regelbundet samtidigt som jag har Johan hemma och myser med barnen! Jag ska försöka cykla till jobbet förutom de dagar jag jobbar natt för då är man för trött på morgonen. Ska ta en tur innan för att se hur lång tid det tar! Kan tänka mig att det tar runt 1 timme. Det är ju grymt bra träning. Nej nu fäller jag tillbaka solstolen en stund till innan lillfisan vaknar!:)) må gott!!!//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0