i morgon blir lillfisan ett helt år!=)

himmel vad tiden springer i väg. I dag är det exakt ett år sedan som mina värkar körde i gång för att ett dygn senare bidra till världens finaste lilla tjeja! Det går ju inte att säga att hon kom ut med buller och bång direkt, men när hon väl bestämde sig så gick det jättefort!=)

I dag ska jag försöka baka lite till morgondagens ettårskalas och sen ska vi faktiskt åka och kika på kissungar! Vi får väl se om vi får med oss någon hem. Vår dotters allergi verkar inte alls vara kvar längre. Så himla konstigt att eksem och allergiproblem bara kan försvinna. Dock skulle jag inte våga sätta henne på en häst med tanke på hur hennes luftrör reagerade senast hon träffade en häst för ett år sedan.

Det känns som jag börjar komma i fas i livet med mitt välmående. Jag håller mig på en jämn nivå och de här svajjande välmåendet är inte alls lika påtagligt som innan. Jag orkar verkligen ta tag i saker och ting och den tröttheten jag hade innan mellan 14-15 är nästan helt väck och et bästa av allt.... MAGEN FUNGERAR!

Så nu känns det verkligen som hopp om livet.

jag fick mitt schema inför sommaren och det var riktigt bra schema. Jag är supernöjd. Kunde inte varit bättre. Jag har 4 stycken nattpass som jag ska jobba vilket känns kanon.

Nej nu får man väl ta tag i och ge sin son lite frukost. Han var en riktig sjusovare i dag och gick nyss upp så vi tjejer har redan ätit frukost. Anledningen till att korten från kreta inte kommit in ännu är för att jag inte hittar sladden till kameran så jag kan föra över korten till datorn, men så fort de kommer lovar jag att de ska komma in.
I går beställde jag nya kläder från HM. i storlek S. Nu jäklar ska jag komma i dom innan sommaren är slut. Jag kan säga att det händer endel med vikten just nu, men det är nog ett tag till man kan se resultat tydligt=) Mitt mål är inte att bli supersmal utan målet är att bli lättare och välmående. Jag är otroligt stolt över mig själv att jag faktiskt orkar ta mig ut.

Nehe nu tjatar Noel på mig!! Ta hand om er!! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0