fullsketen helg!

I dag har vi varit på skolavslutning för Ida. Man är så himla löjlig nu förtiden när barnen sjunger eller liknande och tårarna kom  när de gick in i skolan och sjöng Idas sommarvisa. Sen blev det lite glass i deras klassrum och sen hem och bjuda Faster Nathalie och kusin Livia på jordgubbstårta.

Johan har gått på semester i dag så nu är han ledig i hela 6 veckor och jag börjar jobba mitt vik på torsdag så nu är det min tur att få jobba lite vilket ska bli väldigt kul:) Jag börjar med en natt i morgon och sen får Johan och jag några dagar tillsammans som mjukstart. Är ledig hela midsommar vilket är LYX=)

vi firade semestern med en bit grillad oxfilé och ett glas rött och nu ska vi kika på fotoll. Vi får väl se om de får stryk i dag. Jag tror det, men det får jag inte säga högt för då tycker Johan jag är tråkig. Jag ska ut och cykla 1.3 mil i morgon vid 06.30 på morgonen. Då slipper jag sticka i väg när barnen är vakna och nu är jag duschad och klar för dagen innan barnen vaknat. I dag har jag varit onyttig som sjutton. Både tårta, glass och naturgodis, men en dag får jag ha att svulla, men det blir träning på ett eller annat sätt varje dag och nu blir det enklare att träna när Johan är hemma för då kan jag sticka i väg när jag vill och träna. Jag ska strunta i vågen och bara ägna mig åt att träna för att må bra och bli smalare så klart;)

nej nu kom maken med en drink till mig och fotbollen börjar så nu ska här hejjas=))

 

Må väl//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0